Inspirerend leven agenda 2023

 Heb jij de nieuwe agenda's  voor volgend jaar al gespot?  Ik weet nooit welke ik zal kiezen,  heb er al veel verschillende gehad.

Dit jaar hoef ik geen keuze te maken want  ik kreeg deze beauty  van uitgeverij @ankhhermes toegestuurd💖

Ik ben er zo blij mee!  Hij is groot formaat (15x21cm) en de buitenkant is fluwelig zacht. Het papier binnenin is stevig.



Ik hou ervan om in een agenda te schrijven,  soms maak ik er ook dagboekachtige notities in. Dat kan makkelijk bij deze. Er is veel ruimte voor notities en overdenkingen naast de gebruikelijke dingen die je in agenda's vindt. 

Extra is de heel overzichtelijke maan kalender! Je ziet in één oogopslag wanneer het volle maan is. 

Elke maand begint vervolgens met een prachtige foto met een overdenking en elke week heeft een mooie quote. 

Een nieuwe agenda geeft mij een gevoel van nieuwe kansen,  nieuwe plannen.. Mogelijkheden.. Wat gaan we doen  in 2023, wat komen we tegen,  wat valt ons toe.. Een soort.. Verwachting. 

Je vindt in deze agenda veel tips voor meer rust en verbinding, leven met de seizoenen en de maan, dat spreekt me aan.

❔ Gebruik jij ook zo'n fijne agenda?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Samenwerking

Mooi stapeltje

Zonder masker