Gedichten

 Namens de Sint.. gedichten maken.. Ik ben er nog niet mee begonnen. Hoofd staat er niet naar. Maar dat komt wel. Ik ga hier vaker persoonlijke dingen delen, bloggen zoals ik vroeger ook deed. 

Ooit had ik een heel succesvol blog. Dat was heel gezellig. Nu is het gezellig op insta. Maar alleen boeken vind ik te beperkt, ik deel sinds een tijdje ook andere dingen die me bezighouden. Het wordt gewaardeerd geloof ik.

Het is niet mijn bedoeling om hier kwaad te spreken over anderen, alleen als ik geraakt wordt door onwaarheden of zelfs leugens dan wil ik dat ook kwijt kunnen.  (normale) reacties zijn welkom. Kritiek mag ook, alleen als ik echt aangevallen wordt dan wordt het anders.

Zaterdagavond heb ik op de wintermarkt dit winterse wezentje gekocht.. Ze krijgt nog een mooi plekje.

Ik hou van die wollen figuurtjes, heb zelf in vroeger tijden ook wel poppen gemaakt.

Er is zoveel kerst rotzooi te koop wat niet werkelijk mooi is. Zo jammer. Ik hou van schoonheid en geef dan liever wat meer geld uit.

De achtergrond is uit de nieuwste Happinez 





Reacties

Populaire posts van deze blog

Samenwerking

Mooi stapeltje

Zonder masker