Een mens lijdt vaak het meest...

 Inderdaad.. Ik vreesde maar probeerde ook te vertrouwen..

Het tandartsbezoek vanmiddag viel erg mee. Oké een uur in de stoel met je mond open is niet m'n lievelings tijdverdrijf maar alles ging voorspoedig en dat betekende dat m'n kies weer heel is. Er dreigde een bezoek aan de kaakchirurg en sinds mijn dochter daar is geweest... Brrr Ik had al besloten dat ik em dan liet trekken.

De tandarts heeft m'n al dode wortelkanaal schoongemaakt(zat een ontsteking in/onder) en eenstift geplaatst en daarna de zaak opgebouwd. Tandvlees moest bijgesneden worden.. Niks van gemerkt en ook nu de verdoving eruit is praktisch geen last. 

Vlak voor deze behandeling was ik met dochterlief in het bos voor de vrijdagse wandeling, zij te paard. En het was er sprookjesachtig. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Samenwerking

Mooi stapeltje

Zonder masker