mar_yans_moestuintje


 Jaaa, ik ga weer een tuintje beginnen! Ik heb al een ontwerp gemaakt en pootaardappelen en zaden besteld. Zin in! Lekker in de aarde bezig, ik ga ook veel bloemen zaaien. Jaren geleden had ik samen met anderen een moestuin. Nu ook weer, met dit verschil dat ik nu m'n eigen tuintje heb en zelf beslis en ontwerp. En kan bepalen wanneer ik er kom. Voelt fijner. De groep van toen was ook veranderd in de loop der jaren.

Als het goed is krijg ik een stuk van 10x10 meter. Het kost niks. Alleen de zaden en hulp bieden bij de grote gezamenlijke tuin af en toe. 

Ik heb mijn koffiezetapparaat beschikbaar gesteld, die heb ik 3x gebruikt denk ik. Ik drink altijd oploskoffie van Simon Levelt.. De lekkerste vind ik.

Zo krijg ik mooi beweging en frisse buitenlucht. 😊 En hopelijk lekkere groentes. 

Ik mag in maart ook een tuinboek recenseren, dat komt goed uit!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Samenwerking

Mooi stapeltje

Zonder masker