Back again

 Tja, die hackers waren wel een raar stel. Ze gingen op mijn nieuwe boekstagram foto's stelen en op m'n gehackte account zetten. Om zo natuurlijk de indruk te wekken dat ik daar nog of weer zelf actief ben. Beetje intelligente persoon trapt daar niet in natuurlijk omdat de posts werden afgewisseld met rare posts van hunzelf.

Maar goed, ik had een antwoord én een behulpzame spion zodat ik diverse maatregelen kon treffen. Het is nu vrij rustig daar.

Eigenlijk draait mijn nieuwe account beter dan de oude nu. Met de helft volgers. Best apart. Veel volgers waren waarschijnlijk 'slapenden', en die zitten dan nu nog op het oude account.. 😊 

Op zich ook goed dat ik die kwijt ben. Al met al was het leerzaam, wel vermoeiend maar alles heeft een reden. Denk ik.. Misschien 😎😁

Het is wat het is en ik ben er niet slechter van geworden. 

Deze stapel boeken voegde ik in januari toe. 5 recensieboeken en 5 kocht ik zelf, deels tweedehands.

In februari kreeg ik ook alweer 3 boeken. 

Ik dacht dat ik zou minderen 😁😬 Dat komt in maart! 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Samenwerking

Mooi stapeltje

Zonder masker