Mooi stapeltje

 Je zou bijna denken dat ik nooit boeken hoef te kopen. Dat doe ik zeker wel! Romans en thrillers koop ik niet zo snel nieuw omdat ik die maar een keer lees en ik ben geen boekenverzamelaar op zich. En ik ben lid van de bieb.. En heb zelf minibiebs.. Maar deze week kon ik de aanbieding van uitgeverij Orlando niet weerstaan. Mede omdat het om een verrassingspakket ging. 😊 En het viel zeker niet tegen! Tien boeken voor 40 euro en ook nog mooie kaarten en servetten (ik zit heel goed in de servetten nu 😄)

En er zijn nog zat boeken die ik nieuw koop, ik heb alleen te weinig tijd om ze te lezen.  Daarom ga ik iets minder recensie boeken lezen. En ook doe ik eind van de maand mee met de Christie challenge van uitgeverij Rainbow. Het boek moet je daar ook zelf voor aanschaffen maar je krijgt extra's van de uitgever. Vroeger las ik veel van Agatha Christie. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Samenwerking

Zonder masker