Bijna Sinterklaas

Ja ik had m'n blog er even af. Ik heb nu het idee dat ik bespioneerd wordt. Maar ach, ik deel alleen wat waar is. Ik heb geen privéplekken op social media waarop ik bv mijn familie afkraak met oa leugens. Ook de verwijderde posts waren wel de waarheid. Ik heb ze enkel verwijderd omdat me dat voor de rust nu beter leek. 

Wie vragen heeft kan me altijd benaderen. Heb ik geen problemen mee. 

En ik heb hier veel werk in gestoken. Dus toch weer terug. 

 


In november las ik heel fijne en leuke boeken! Topfavoriet is deze maand Jaap Robben met naar mijn mening zijn mooiste boek tot nog toe.

Maar ook debutant @jacquelinevanzwieteren schreef een pareltje.. Een aanrader! Fijn dat ze mij ook vroeg om haar boek te lezen. 

Hotel Happiness is heel grappig maar wel met serieuze problemen. En leuk als kerstcadeau.

Het bericht en Een hemel vol sterren zijn zeker ook de moeite waard. De nobele autist lees ik vanavond uit denk ik. Boeit ook zeer, mede omdat ik ook 'moeder van' ben.

Ik las 4 recensieboeken, 2 van de bibliotheek en 1 uit eigen kast. Ik moet nog even tellen hoe ver ik ben.

❔Zijn jullie ook druk met sinterklaas?


Reacties

Populaire posts van deze blog

Samenwerking

Mooi stapeltje

Zonder masker