Samenwerking


(Als je op de foto's clickt zijn ze scherper) 

 Sinds april heb ik een fijne samenwerking met uitgeverij AnkhHermes. Vrijdag werd ik verrast met een mooi boek en een kerstkaart. Dit boek van Hans Stolp komt in februari in de verkoop. Het is een heruitgave. Dit jaar heb ik 11 boeken ontvangen (eigenlijk 12, want gisteren kwam er nog eentje binnen maar die komt in januari in beeld), die ik op een aantrekkelijke manier onder de aandacht breng met een persoonlijke tekst. Waarom wil ik dat boek graag lezen? De boeken mag ik zelf uitkiezen. Later lees en recenseer ik ze nog.  Er komen in 2023 ook weer mooie boeken uit bij deze uitgever! 

Dit weekend ben ik bezig een cursus uit te testen die binnenkort te koop is. Mooie cursus! 




 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Mooi stapeltje

Zonder masker